„Vybraný snímek je potřeba zaslat na adresu marketing@zoo-olomouc.cz společně s kopií vstupenky. Od 6. září se na facebookové stránce Zoo Olomouc spustí hlasování ve prospěch pětice nejúspěšnějších fotografů,“ upřesňuje za marketingové oddělení Pavel Javůrek. Stránka je na tomto odkazu https://www.facebook.com/ZooOlomouc/
Cílem soutěže je vybrat nejzdařilejší fotografii z olomoucké zoo, pořízenou v Zoo Olomouc od 1. července do 31. srpna 2021. Jeden soutěžící může zaregistrovat pouze jednu fotografii. Fotografie musí být autorským dílem. Podmínkou zařazení do soutěže je zakoupení vstupenky v tomto období a zaslání fotokopie či scanu její rubové strany s vytištěným datem společně se soutěžní fotografií na email marketing@zoo-olomouc.cz.
Základní technické parametry
Soutěžící zasílají fotografie pouze v elektronické podobě ve formátu JPG (jpeg). Ořez a poměr stran fotografie není omezen, ale je nutné dodržet rozměr nejdelší strany fotografie, která musí být minimálně 1500 pixelů. Každá fotografie musí obsahovat i její název. Fotografie nesmí být dodatečně obsahově upravovány (především vkopírováním jiných obrazů, vkládanými texty, různými rámečky) či jinak počítačově pozměněny. Povoleny jsou jen základní úpravy (úprava histogramu, kontrastu, jasu, doostření, drobné retuše atd.). Fotografie musí také obsahovat originální tabulku exif (informace o fotografii automaticky ukládané digitálním fotoaparátem).
Co čeká vítěze?
Pět fotografů, jejichž snímky obdrží nejvíce hlasů, získají věcné ceny. Výsledky zveřejní následující týden Facebook, webové stránky Zoo Olomouc a rovněž internetový časopis ORYX. Hlavní cenou je poukaz na zážitkový program „Zoo zadními vrátky“ pro jednu osobu a doprovod.
Vítězná fotografie z loňského roku / Foto: archiv Zoo Olomouc