O služby ombudsmana ČEZ je zájem

Služby ombudsmana ČEZ loni využilo přes 800 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o mírný pokles, což kopíruje postupné odeznívání energetické krize. I nadále ale zákazníci vyhledávají tuto službu mnohem častěji než v předkrizovém období. Ombudsman uznal oprávněnost 46 podnětů, více než třetina ovšem spadá do kategorie „specifického přístupu“, kdy ombudsman požádá příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby vyhověla zákazníkovi, jehož podání je neoprávněné, ale ocitl se v mimořádně těžké životní situaci. Letos v říjnu uběhne 15 let od okamžiku, kdy ČEZ jako první v České republice institut ochránce práv zákazníků zavedl.


INZERCE
Ostrov realit Ostrov realit



INZERCE
CBA
INZERCE
Chata Kouty

INZERCE
Auto _ Kubíček
INZERCE
Ostrov Realit
INZERCE
CBA
INZERCE
Chata Kouty